بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
وبلاگ رسمی اقدس اکبرنژاد
شنبه 29 مهر 1391برچسب:اقدس اكبرنژاد,شعر نگاه تو, :: 17:28 ::  نويسنده : اقدس اکبرنژاد

بسمه تعالی

شعر نگاه تو

همه جا پر از رد پاي نگاه تست

به من نگاه كن

من خراب لحظه هاي بي تكلّفم!

بي نگاه تو

يك نعش مرده

بي حضور و بي تكلّمم!

همه جاي دفتر شگفت خاطرات من

پر از غريو و ازدحام شعرهاي نگاه تست!

كاش با نگاه تو

شب سيه

دوباره مي شكست!

عمر شب

به انتهاي مي رسيد

كاش بيداري مي دميد

روح پاكي و صداقت سحر

دوباره مي شكفت

كاش چشمان تو باز

شور طراوت مي يافت

مهربانيها را مي نوشت

خوبيها را مي نگاشت

كاش ميشد كه دوباره

بر نگاه تو تكيه زنم

من تمام عمر

مريد قصه هاي ژرف چشمان توام!

براي من

دوباره

قصه هاي ژرف و آشنا بگو!

دوباره با من

از ستاره ها عبور كن

تا به شوق تو

بسازم آشيانه

در دل سحر

و بگذرم

از اوج  هاي و هوي

اين زمانه

و از كرانه هاي پر خطر

بي خطر! 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

b
ساعت22:17---29 مهر 1391
سلام خانمی دل تنگتم نیستی جات خیلی خیلی خالیه

il
پاسخ:با سلام شما بزرگوارید و بسیار لطف دارید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوع مطلب : <-CategoryName->
درباره وبلاگ
اقدس اکبرنژاد

با سلام به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
rss feed

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 259342
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1